(Under opbygning 05-03-2017) Her kan du læse mere om vores træningsudbud. Triathlon er en meget alsidig sport som kombinerer styrke, udholdenhed og kondition. Uanset om man har interesse for lange distancer eller blot vil holde sig i form kan alle være med.
Igennem vores træningstilbud er der mulighed for at vedligeholde og forbedre sig på alle elementerne og i perioder måske fokuserer mere på enkelte discipliner.

Træningstider
Se vores træningstider i Kalenderen, den er opdateret.

Tilmelding

(Kommer) 
 

Beskrivelse af vores træningsudbud

Læs mere her om vores træning via nedenstående henvisninger.
 
Disciplin Henvisning 
Svømning 
Svømmetræningen tilrettelægges udfra tre niveauer begynder, øvet og elite/mest erfaren.

Generelt er der er en høj kvalitet i programmerne – og udbyttet står mål ihærdighed, vedholdenhed og regelmæssig træning :-).

Holdinddeling
Hvert træningspas inddeles i to-tre niveauer samt Bulls træning.

Ironman
Programmet er for teknisk dygtige svømmere og et træningspas er typisk på 2.500-3.000 m.

Kondi
Programmet er for dem, der kan svømme og ønsker at dygtiggøre sig i crawl. Et træningspas er typisk på 2.000 m.

Begynder
Tilrettelægges af vores instruktører hvor der fokuseres på at lære crawl teknik. Et træningspas er typisk 1.300 m. 
Spinning
 
Spinning er en af de få aktiviteter, som kan dyrkes af alle aldersgrupper, så derfor hold Jer ikke tilbage!

I vinterhalvåret , hvor det er koldt og mørkt er spinning et fint alternativ til landevejs-
og MTB cykling.

Træning sker på et hold med musik og instruktørens program, hvor all kan være med. Belastningen afgør, hvor hårdt det skal være.

Man booker sig på en holdtid her på hjemmesiden, jf. denne vejledning.

Sæsonen starter primo oktober og løber til ultimo marts.
 
Sted
Ganløsehallen – 1. sal (gym. lokale).
Vestergade 5, Ganløse, 3660 Stenløse.
Omklædning Piger/Damer i nr. 4, Drenge/Herrer i 5. 
 
Praktiske forhold
Medbring ekstra håndklæde, flaske(r) med væske, cykelsko til enten LOOK eller SPD pedaler.  
 
Landevejscykling Onsdagstræning
I sommerhalvåret lufter vi cyklerne under kyndig vejledning, hvor fokus er på interval træning og inspiration til selv at træning cyklingen.

Der trænes mellem 1:30 og 2:00 timer.

Mødested: P-plads Ganløse Skole

Søndagstræning
Dette træningspas er langdistance, typisk søndag formiddag på en udvalgt rute i Nordsjælland. Der bliver kørt fra 80 km stigende op til 150 km på flere af vores klassiske ruter. Der aftales tidspunkt og distance i vores Facebook gruppe fra gang til gang.
Der trænes mellem 2:30 og 4:00 timer.
Løb  
Cirkeltræning  
 
 
 
 

Kalender

Se kalender

Seneste nyheder